Vart är Ted?

Helgen går mot sitt slut och deadline kryper allt närmare. Uppdateraingar av truppen kan ni se här nedan. Den stora frågan ute bland folket är  den klassiska frågan: " Vasch ä Ted? " Denna stöttesten i bombers sammanhang lyser med sin frånvaro och snart börjar jag bli riktigt orolig. Om du frågar mig så verkar det vara nåt lurt på gång. För Ted är en spelare som iaf jag hade räknat in som en självklar deltagare.  Jag vill därför skicka ut en efterlysning: Är det någon där ute som har sett Ted, hört Ted eller hört talas om Ted var vänlig kontakta mig (070-2713212) Alla tips är välkomna, all information kan vara av värde.

Vad som däremot är klart är att Lumparn i dagsläget är nedtecknad som nej tack. Bakgrunden är att hans nya klubb har skrivit in en anti-inlineklausul i kontraktet. Cupgeneralen håler just nu på att titta på sätt att komma runt detta. Troligtvis är bombers isåfall tvugna att teckna en tilläggsförsäkring för Lumparn. Med den mannens skadehistorik kommer premierna tyvärr att vara mycket dyra........

Läget i trupen:

Målvakter
mv henke
mv knubbe
mv Klart till 80%, kommer presenteras under veckan som kommer.
mv?

Utespelare:
1 david
2 andré
3 sjögga
4 barke
5 alex
6 åström
7 palle
8 ?
9?
10?
11?
12?
13 joker (klart  kommer presenteras v25)
14 joker (förhandling pågår)
15 joker (förhandling pågår)
16 joker (förhandling pågår)

Nej tack
Jens B
Bönan
Robin
Lumparn


Dagens ros: Till alla spelare som haft vett att i tid lämna ett tydligt besked även om det för vissa innebar nej tack.

Dagens fråga:
Vart är Ted?

Ingen rök utan Ted.

HS o DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0