Intervju med Knubbe

Bloggen rinde i eftermiddags upp Christer "Knubbe" Schiller för att ta tempen inför SBO 09. Håll till godo:

- Hur känns det?
Bra! Jag blir bara fetare och fetare, på det sättet täcker jag upp en större del av målet. Samtidigt är jag lite sliten efter att ha burit en satans massa telefonkataloger.

- Vem tror du kommer att utmärka sig (positivt och/eller negativt) under SBO 09 och varför?
Ted, jag tror att det är ett taktiskt drag från honom att gå under jorden. Så att Ted kan komma in som en outsider på SBO, och för första gången i turneringens historia inte vara förhandsfavorit utan istället få slå ur underläge.

- Vem skulle vara ditt drömnyförvärv till SBO?
Fagervall. Vi behöver mer av lövenfamiljen i SBO

- Vilken är din viktigaste egenskap på plan?
Alltid positiv, har alltid roligt och sprider allmänt god stämning både när det går bra och när det går dåligt

- Annexet eller storstugan?
Solklart Annexet.

- Vilken låt förknippar du med Bombers och varför?
Vet inte riktigt vad den heter, men den börjar med Alarma och är en låt av Scooter tror jag. Annars är ju Vännäs Hockey-låten också en melodi som man kommer att tänka på!


DS

Kommentarer
Postat av: Knubbe

gruppen hetter 666 o låten/låtarna heter alarma, amokk och paradox!!! :D

Bomb strong or go home!

2009-05-07 @ 19:50:06
URL: http://www.posten.se
Postat av: André

Culture Beat - Mr Wayne?

2009-05-07 @ 21:00:48
Postat av: Westman

Stämmer det att Balticgruppens miljoner som var tänkta till löven i själva verket är på väg till bombers efter ett möte med sjögga??

2009-05-08 @ 17:54:42
Postat av: Westman

Stämmer det att Balticgruppens miljoner som var tänkta till löven i själva verket är på väg till bombers efter ett möte med sjögga??

2009-05-08 @ 17:55:52
Postat av: Mat-Tina

Här skulle jag ha berättat Knubbes strikta diet men så blir det inte då han näst intill har förbjudit mig att göra det. Kanske har det att göra med 150grams skrovmålet med räksallad han åt häromdagen?

2009-05-08 @ 18:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0