Intervju med André

Bloggen tog en välbehövlig intervju med André som dagen till ära laddade för fullt med pizza, öl och desperete housewifes.

- Hur känns det?
Nja det känns bra, men man är lite nervös kring formen. Man har ju inte varit på golv än. Samtidigt har ju ingen annan varit det heller. Så det ska nog gå bra.

- Vem tror du kommer att utmärka sig (positivt och/eller negativt) under SBO 09 och varför?
Joelsson! Tycker han såg stabil ut hela Nolia-tiden förra säsongen. Sen har jag sett att han har varit ute och tränat ganska så hårt sista tiden.
Vill egentligen inte lyfta fram nåt negativt-tycker jag är alldeles för sympatisk för det. Men det finns ju många oförutsedda händelser som man aldrig kan gardera sig för exv.larm som går igång, dörrar som är låst mm det kan ju vara negativt. Tror dock inte att någon spelare kommer utmärka sig negativt-vi är alldeles för professionella för det.

- Vem skulle vara ditt drömnyförvärv till SBO?
Ted! Han kanske inte är nån ny men han verkar vara så långt ifrån spel just nu så han räknas som nyförvärv för mig. Om jag skulle ta någon som ej varit med tidigare så skulle det i så fall vara "Virus". Det skulle vara spännande! Han brukar utmärka sig med god teknik med puck och klubba då han ständigt "knackar" fast pucken med hälen på klubben. Det kan man inte göra med en boll. Så jag skulle vilja syna hans bluff!

- Vilken är din viktigaste egenskap på plan?
Att jag lämnar det defensiva arbetet åt backarna, jag är en tydlig rollspelare. Backar ska vara backar och forwards ska vara forwards.

- Annexet eller storstugan?
Storstugan. Lämnar annexet åt dom som redan "legat in" annexet.

- Vilken låt förknippar du med Bombers och varför?
Culture beat-Mr vain. Henke hade med den på en CD vid en omgång på Nolia-sen dess förknippar jag den låten med bombers. Annars tänker jag också på Can´t touch this med Mc Hammer. Den låten får mig alltid att tänka på Knubbe. Jag vet inte varför....

/HS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0