Inline i Oskarshamn

Tänkte ta och lämna rapport efter en mycket rolig helg med inline i Oskarshamn. Matcherna gick bra för  mitt lag (3 segrar av 3 möjliga). Dock ska tilläggas att moståndet ej var så bra så min egen insats var väl inte så avgörande, men jag är ändå nöjd med 5 insläppta på 3 matcher. Nu hoppas jag på spel i finalspelet nästa helg där en plats i sm-slutspelet kan säkras!

Spelet hade genomgående rätt högt tempo vilket till stor del beror på att underlaget var helt underbart-vilken skillnad!  Nästan alla spelare kunde göra hockeystopp alla knubbe. Nåt jag noterade var dock att problem med att pucken ställer sig på högkant uppstod titt som tätt även på detta underlag. Matcherna spelades 3x12min och man idkade ett 2-domarsystem. Offsideregeln som används i inline är också något som öppnar upp och gör spelet väldigt ofensivt.
Hur som helst så unnar jag alla bombers att få uppleva inline på detta sätt-obeskrivligt roligt!


Undertecknad in action i bakgrunden.

Åter till verkligheten möttes jag dock av fortsatta rykten gällande Ted. Senast idag möttes jag av nyheten att cupgenerel Åström tydligen ligger i förhandlingar med Teds agent! Ja ni läste rätt Ted har anlitat Stefan Persson som agent för att maximera sitt artistkontrakt under SBO! (Mycket märkligt rykte om ni frågar mig) Förhandlingarna lär ha strandat då parterna ej kunde komma överens om vart banketten skall hållas (ännu märkligare rykte...)

Jag denna soppa blir bara skummare och skummare.....

"Så länge det finns bombers finns det hopp"

/HS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det är illa av dig att tjuvträna på detta vis.

2009-05-27 @ 20:46:47
Postat av: Knubbe

detta borde ju tagga upp ännu mer för att spöa dom som tjyvtränat!

2009-05-27 @ 22:08:52
URL: http://www.posten.se
Postat av: André

fortfarande undrande hur sbo-lagen skulle klara sig i konkurrensen.....

2009-05-31 @ 22:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0