Golvpremiär.

Igår klev jag på golv för första gången denna säsong, något senare än beräknat men känner mig ändå lugn inför att kunna optimera formen till 090718. Dock ska tilläggas att storformen lös med sin frånvaro igår....
som vanligt på golvpremiärer så kändes det bara svettigt, bökigt och stelt. Men hoppas att min form ska vara på uppåtgående redan till helgen då jag, hör och häpna, ska kliva in i seriespel i inline!

Har blivit inhyrd som målvakt  i Jönköpings baserade laget Sickgrip (http://blogg.sickgrip.com/#home) som spelar i div 1. Laget ligger 2:a i serien och kan man hålla den platsen denna helg blir det kval till SM-slutspel!

Ska bli spännande att se nivån på seriespel i Inline, men jag är övertygad om att ingen där kan matcha vare sig Sjöggas snärtiga handledare eller Åströms "open ice".

"Tala är silver, men bomba är guld"

/HS

Kommentarer
Postat av: André

Blir spännande att höra hur nivån ligger i seriespelet.

- Hur skulle ex laget "David and the Rookies" från 2005, "Pet shop boys" från 2006 eller "Wildboys" från samma år klara sig i konkurrensen?

2009-05-19 @ 16:23:06
Postat av: undrande...

Noterade när jag klickade på länken att målvakten heter Hendrik Ström?! Kör HS med artistnamn numera eller har han döpt bort sig från DS av någon anledning?

2009-05-19 @ 19:01:10
Postat av: henke

Givetvis kör jag med artistnamn.....

2009-05-19 @ 20:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0