Barke+Benka=?

David har lyft 2 st mycket intressanta frågor här på slutet som jag finner både oroande och roande. Till att börja med är det en mycket adekvat fråga gällande hur välvillig Sjöströms bussar är till fortsatt sponsrande nu då ingen av bröderna Lundberg verkar deltaga i årets turnering. Kanske dags att skicka en delegation till familjen Lundberg för att sprida lite good will och säkra ett sponsor avtal. Frågan är bara vem som är bäst lämpad att agera diplomat i denna viktiga fråga? Allt jag vet är att jag anser att vi inte anlitar Barke att sköta kontakten med benka....

Sedan har David snappat upp en nymodighet gällande matrial biten med strumpa i bollen! Innovativt och spännande är min spontana kommentar. Jag hoppas att cupledningen vågar tänka nytt här då jag tror att detta kan öppna upp spelet och göra det ännu mer atraktivt för publiken. Vi får se hur detta utvecklas.

Dagens fråga:
Om vi tvingas byta namn på turneringen vad ska den då heta?

"Borta bra men bombers bäst!"

/HS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag röstar definitivt på klassiska namnet Stinsen cup!

2009-05-14 @ 21:15:01
Postat av: forza bombers

Jag lägger min röst på "Åströms Sportfoto Tournament". Tror vi kan håva in grova sponsorpengar där.

Så dumpa sjöströms bussar och börja flörta med Åström!

2009-05-14 @ 21:56:06
Postat av: "Teds fan club"

Nej jag tycker namnet skall ändras till "Super-Teds super cup"(STSC) så att den klart mest lysande stjärnan på bombers himlen får den hyllning han förtjänar(släng dig i väggen "Sämst-Sjögga"!)

2009-05-14 @ 22:06:53
Postat av: tradition

Jag håller med Stinsen cup är både etablerat och klassiskt. Dessutom borde det inte vara helt omöjligt att få familjen Paringer att öppna plånboken....

2009-05-15 @ 18:00:33
Postat av: Knubbe

Lever Paringer fortfarande? Eller har han fått räkfrossa eller blivit knockad?

2009-05-15 @ 21:22:33
URL: http://www.posten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0