The return of ROBBO!

När nyheten om Umeå Firebombers Club slog ned som en bomb igår kväll så tog vår vän Robbo kontakt med detsamma. Dels för att be om ursäkt att han ej hunnit anmäla sig, men främst för att han vill ta avstånd från denna styggelse som kallas Firebombers och han sa: "Jag vill inte att mitt namn skall nämnas i samma mening som Firebombers" och "Mitt hjärta slår bara för Bombers". Skönt att en sådan legend så tydligt visar på vilken sida han står på och hälsar han samtidigt välkommen till årets händelse....SBO-09!

Sedan kan bloggen som utlovat presentera en till målvakt till årets turnering: Per Joelsson! Säkra källor bekräftar att han är sjukt laddad och att han har utnyttjat lågkonjukturen till att träna publikräddningar med plocken ute i verkstad på jobbet.
Truppen börjar se mer och mer intressant ut och jag längtar redan till v 25 då jokrarna kan börja presenteras! Här snackar vi hockeybomber av hög nivå!

Som ni förstår tas det fortfarande emot anmälningar men eftersom sista datumet för anmälan egentligen gått ut så kommer förturen för tidigare SBO deltagare att hävas och nu är det först till kvarn som gäller. För att premiera de som ändå hade vett nog att anmäla sig i tid utlovas "speciella" förmåner till dessa spelare. Exakt vad det innebär kommer presenteras senare.

Dagens fråga:
Vem blir den fjärde och sista målvakten i SBO-09?

"Efter regn kommer bombers"

/HS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0