Mysteriet Henke

Det är många som har mailat och ringt bloggen de senaste dagarna och undrar vad Henke sysslar med eftersom han inte har skrivit något på bloggen på länge. Hittills har jag bara kunnat svara kryptiskt: "för tillfället har jag inga kommentarer rörande min brors aktiviteter och handhavanden".

Äntligen kan jag lyfta lite på hemlighetsmakeriet och avslöja att Henke verkligen inte har legat på latsidan. Han har valt att lägga ner sitt bloggande för att fullt ut fokusera på att finslipa och utveckla produkten SBO. Under de närmaste dagarna kommer flera spännande nyheter att presenteras.

Första nyheten: plojfotboll under SBO-veckan
På onsdag kväll under SBO-veckan kommer bombers att arrangera en plojfotbollsmatch med tillhörande eftersnack över en öl. Spelplats och tid är ännu ej bestämd (troligtvis I20 fältet). Valfri landslags/klubblagströja medtages.

/DS

Kommentarer
Postat av: Knubbe

jag har ju hört att han gjort en Al Bundy...skaffat sig en Peggy o hans karriär kommer aldrig bli bättre än 4st PSG :D

2009-06-17 @ 23:32:54
URL: http://www.posten.se
Postat av: FW

Erik Åström sparkar ner folk bakifrån.

2009-06-18 @ 13:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0