Bombers mot nya höjder!!!

Ett nytt blogginlägg och ett nytt avslöjande av ytterligare en spelare till SBO: Håkan Wirtala! Håkan ska enligt uppgift vara grymt revanschsugen efter fjolårets turnering och i år är det bara en sak som gäller att plocka hem pokalen.

Till dig anonym som gnäller över att inga av jokrarna har avslöjats än skulle jag bara vilja upplysa om att de inte är helt lätt att få klartecken från de mycket namnkunniga jokrarna som vi har lagt ut krokarna till.

När det gäller SBO-veckan så låter Henke meddela att hela veckans tävlingar kommer att summeras i en maratontabell för att kora den ultimata bombern. Mer info om detta kommer i nästa blogginlägg, Henke var lite hemlighetsfull och har lovat att visa mig tävlingsupplägget imorgon.

När det gäller lottning av lagen och spelschema så snappade jag upp ett rykte om att genom Bedrins kontakter ska bombers få låna Nordic Trophy-lagens specialbyggda dataprogram.

bomba lugnt

/DS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ständigt dessa förhalningar och bortförklaringar gällande de s.k "jokrarna"......trött blir jag.

2009-06-25 @ 11:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0