Back on track!

Kommer efter en lång tids frånvaro från bloggen nu att återigen att kliva in i blogg världen. Kanske finns det nån läsare där ute som undrat vart jag har tagit vägen och tänker därför lägga korten på bordet och förklara varför jag tog en månads uppehåll från bloggandet.

Efter ett möte med cupledningen i slutet på maj så beslutades att det fanns behov av en intensifiering av spelarrekryterandet till SBO då anmälningsnivån var skrämmande låg. Av denna anledning valde jag då att ta tjänstledigt från mitt jobb, ta paus från bloggandet, säga upp lägenheten samt sälja alla mina personliga ägodelar (utom mina inlines..). Allt för att få tid, motivation och ekonomi till att på heltid rekrytera en så slagkraftig rooster och skapa ett så spännande arrangemang som möjligt. Snabbt valde jag att ta till eminenta rådgivare som Erik Å, sjögga och knubbe för att sköta spelar- och agentkontakter samtidigt som olika evenemangsupplägg stöttes och blöttes.

Detta har verkligen burit frukt och laguppställningen ser onekligen mycket spännande ut och på söndag kväll hoppas bloggen kunna presentera kanske den största bomben någonsin! Att denna man som går under täcknamnet "vhc-legenden" (ett skumt smeknamn då 90% av truppen är vhc-legender om du frågar mig men men...) fortfarande inte kunnat namnges beror på att han sista tiden varit "på andra sidan pölen". Men vi har ett muntligt löfte att han ska lämna ett slutgiltigt besked söndag kväll då han åter beräknas finnas i landet. Av de övriga få platser som för tillfället gapar tomma i truppen kan jag garantera att det är profiler av hög klass som det förs diskussioner med. Senast måndag beräknas truppen vara spikad.

Gällande arrangemanget kommer jag redan ikväll kunna presentera flera bomber som garanterat kommer höja temperaturen rejält. Så "stay tuned".....

"borta bra men bombers bäst"

/HS

Kommentarer
Postat av: Knubbe

andra sidan pölen? ojojoj nu är ja hur taggad som helst...va äre som händer..? kan knappt sitta still!!

2009-07-09 @ 17:28:16
URL: http://www.posten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0