Westerback till löven-familjen???

Det skulle vara mycket intressant att höra lumparns kommentar till ryktet om att storebror Westerback ryktas bli andretränare i löven om Tamminen tackar ja till huvudtränare/sprotchef. Passar Westerback in i familjen?? Bloggen kan för övrigt meddela att Lumparn har skrivit på för Trångsunds team 95, säsongen 09/10. Supporterclub Syd kommer troligtvis att vara med och arrangera lagets teambuildingaktiviteter.

Stoppa pressarna: mitt i mitt blogginlägg fick jag telefonkontakt med en exalterad HS som meddelade att Palle är klar för SBO 2009. Det hettar verkligen till. Kommer platserna verkligen att räcka till för alla intresserade??

Dagens fråga:
Ska bombers ge Patrik Westerback ett wild-card till sbo??


bättre en boll i handen än tio i bermudabusken (gammalt djungelordspråk på Gryningsvägen)

Kommentarer
Postat av: Anonym

I sann bombers-anda så lägger jag locket på och säger: inga kommentarer!

2009-04-21 @ 18:23:05
Postat av: Lumparn

Och om ngn undrar så var det jag som inte hade några kommentarer! =)

2009-04-21 @ 18:24:13
Postat av: Anonym

har hört att "solkungen" vill ha Pekka Heino som matrialförvaltare och Juha Valiakkala som massör om han skall ställa upp...

2009-04-21 @ 19:38:17
Postat av: Anonym

Wildcard för Westerback? Nej tack!

- Hellre Pelle Sjögren.

Ser folk en framtida roll för Martti Seittus i Bombers?

2009-04-21 @ 19:42:23
Postat av: Anonym

menar Seittu.

2009-04-21 @ 19:43:53
Postat av: Anonym

Martti är välkommen till bombers när han vill.

2009-04-21 @ 21:58:54
Postat av: Papparazzi

jag säger bara att jag har hittat 17! (sjutton) försvunna game-balls i bermudabusken..tvi vale för denna hemska styggelse som kommer från spöland! (tror jag)

2009-04-22 @ 07:03:59
URL: http://www.papparazzi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0