Plötsligt händer det!!!

Idag har det verkligen rasslat till i cupgeneralens inbox! Två anmälningar och ett avhopp. André och Alex har skrivit på för SBO 09 medan Bönan tyvärr är tvungen att backa ur årets turnering. (varför bönan inte kan vara med återkommer bloggen till i ett senare inlägg) Om jag har räknat rät innebär det att det endast återstår två målvaktsplatser och 11 platser för utespelare. Mitt råd till alla spelsugna är att inte vänta till 1 maj. Då kan det vara försent.

Jättekul med André och Alex som båda tillför fart, fläkt och gämpaglöd! Alex har ju dessutom en turneringsseger att försvara.

Sedan kan jag inte låta bli att kommentera en tidigare bloggkommentar om varför vi inte som omväxling kan lägga SBO helgen före vännäsdagarna så att personer med tidig semester kan vara med. Till den personen kan jag bara svara att SBO alltid har spelats denna helg (med undantag för ett år pga force majeur) och att mig veterligen är det vansinnigt få saker här i världen som blir bättre genom att bryta invanda traditioner och vanor!

Dagens fråga:
Om du fick ändra en detalj i SBO vad skulle det vara??

allt som glimmar i Sjöggas prisskåp är inte guld

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt rätt! Traditioner skall hållas. Det är ju därför det kallas tradition!

2009-04-23 @ 21:26:03
Postat av: André

...måste bara säga att det känns som om denna sida är specialdesignad för bombersmedlemmar.

- Först kom Knubbes "diet-banner". Nu kan man se en banner om hur man på ett kick kan skaffa långt hår. Hade inte Barke långt vackert hår under hjälmen förut?

2009-04-26 @ 09:55:52
Postat av: Knubbe

nu ser ja även här att de är reklam för sveriges flörtigaste singlar..och så vitt ja vet så är väl en av dom ansvariga på brunstjakt?

2009-05-02 @ 23:58:35
URL: http://www.posten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0