hårdträning inför SBO?

Surfade in på vk.se och hittade en intressant artikel om ett nyförvärv i ersboda fotboll som spåddes en lovande framtid:

http://www.vk.se/Article.jsp?article=271418


En sak som jag dock tycker är märkligt med artikeln är att lill-shoppen inte nämner något om bombers. Min tolkning är att han efter fjolårtets turnering insåg att han behövde hårdträning för att få stå överst på prispallen med sbo-pokalen o nollan trophy i handen. Därför var möjligheten att få träna och spela med Ersboda ett bra alternativ.......

Dagens fråga:
Vem vinner nollan trophy i år??

To bombers or not to bombers that´s the question

Kommentarer
Postat av: Knubbe

Henke vann ifjol..bettan året före det..så iår är de fan min tur..!

2009-04-23 @ 16:25:48
URL: http://www.posten.se
Postat av: Anonym

stålis?

2009-04-23 @ 20:47:19
Postat av: svennebanan

Själv tror jag på stålis!

2009-04-23 @ 20:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0